آخرین اخبار
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
خبر خوش برای بازنشستگان کشوری | مابه‌التفاوت حقوق‌ها تا پایان آبان واریز می‌شود
بازدید:۱۶۰
صد آنلاین | معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد؛ حداقل افزایش حقوق یک میلیون تومان خواهد بود. برای روشن شدن موضوع ادامه خبر را بخوانید.
کد خبر : ۱۲۲۳۵۵

به گزارش صد آنلاین،با توجه به دغدغه‌های مالی بازنشستگان کشوری، رضا فیضی‌نژاد، معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری، خبر خوشی را اعلام کرد. او از پرداخت حقوق مهرماه همراه با مابه‌التفاوت ناشی از متناسب‌سازی خبر داد و بر افزایش حقوق بازنشستگان تأکید کرد. این تصمیم می‌تواند تأثیر مثبتی بر معیشت بازنشستگان داشته باشد و امیدهایی برای بهبود شرایط مالی آنها ایجاد کند.

 

 

رضا فیضی‌نژاد (معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری) با اشاره به صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، اعلام کرد: حقوق مهرماه بازنشستگان همراه با مابه‌التفاوت ناشی از متناسب‌سازی پرداخت شده است. این در حالیست که کمترین میزان افزایش مستمری هر بازنشسته کمتر از یک میلیون تومان نخواهد بود.

 

 

معاون مدیرعامل صندوق کشوری تاکید کرد: تا پایان امسال حقوق بازنشستگان کشوری با اعمال اجرای ۴۰ درصد متناسب‌سازی، به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

 

 

به گفته او؛ پیش‌بینی می‌شود که به طور میانگین ۲ میلیون تومان به حقوق بازنشستگان اضافه شده باشد. و کمترین میزان افزایش حقوق، یک میلیون تومان است.

 

 

به گفته وی؛ مابه‌التفاوت‌های افزایش حقوق‌های نیمه نخست سال، تا پایان آبان‌ پرداخت می‌شود.

 

 

فیضی‌نژاد گفت: پیش‌بینی می‌شود که به طور میانگین ۲ میلیون تومان به حقوق بازنشستگان اضافه شده باشد.

منبع:
ایلنا
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها